10 Februari 2012

Nick Name

ada dak office ni suka panggil aku DORAEMON..sebab aku bulat macm kartun tu..huhu..lagi satu masa memula aku masuk kerja dulu aku kurus sikit..sikit je la, tahun ni masuk tahun ke-3 (2012) aku kat sini dah macam DORAEMAN katanya..pandai cakap aku tapi anak dia tu lagi bulat kot..hehe.Aku tak kisah pun orang panggil alu apa janji korang bahagia.Bukan ke DORAEMON tu comel dan kiut. (tengok gambar)



Macam-macam nama aku ada..mon,rfa,ct,kechik..bla..bla..bla..
bukan ke ada pepatah mengatakan "harimau mati meninggalkan belang,manusia mati meninggalkan nama". Glamour kau nyah!..hehe
Pape pun insyaALLAH sekiranya tiada halangan aku akan terus berkhidmat disini.Tak kisahla apa pun nama aku.Selagi rezeki aku kat sini selagi tu aku akan buat yang terbaik..chaiyok!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila tinggalkan jejak anda disini..