10 Februari 2012

5 tahun akan datang.?

Aku nak jadi apa 5 tahun akan datang.?
aku pun tak pernah terpikir nak jadi ape..huhu,
sedihnya..bunyi macam takde matlamat hidup dan cita-cita je kan.?
apa yang aku tahu,aku minat aktiviti-aktiviti yang lasak tapi hati seni..haha.
semua benda aku suka kot..masak..gubah-mengubah..jahit..make-up..so, mana yang nak di titik beratkan.? or ambik semua tu jadikan package buka perniagaan..
Tapi buat masa sekarang aku lebih memikirkan hal adik aku yang masih belajar..untuk aku kemudian pun tak apa sebab aku yakin TUHAN dan sediakan untuk aku.Bila sampai masa dan waktunya pasti akan ada jua..Amin~
Blog ni untuk aku suka-suka je..tak de pun terpikir nak ada follower ke,flower ke,power ke..yang aku tahu disinilah segalanya terluah.Orang tak rasa dan lalui apa yang aku rasa dan lalui sebab semua orang ada bahagian masing2.Terpulang kepada individu tu sendiri nak handle macam mana.
Mungkin sekarang awan mendung sentiasa mengiringi aku mana tahu satu hari nanti pelangi indah pula yang terbit.
Setiap hari aku berdoa dan berharap agar kehidupan aku di masa akan datang lebih baik dari semalam dan hari ini.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila tinggalkan jejak anda disini..