13 Februari 2012

Berbicara Dengan Hati

Hurmm..sebenarnya takde apa yang nak dikongsi..hati aku selalu tertanya-tanya tapi aku tak pernah dapat jawapan.Bukan sekali dua berlaku tapi berkali-kali..huhu,
Susah nak dijangka bila cakap pasal kehidupan....tapi itu la yang kita kena lalui.
Belum bab kasih sayang..susahnya aku nak mengecapi bahagia..arrggghh..tak baik mengeluh..
"Tapi bagaimana ku kata padanya
Dia yang ada seperti tiada
Dengan dia cinta jadi sebuah ritual
Haruskah aku kejam demi rasa
Tolong lepaskanku dari sengsara ini"
Tetiba rasa nak nyanyi lagu BAGAIMANA-SPIDER. kalu nak tahu kat luar tu tengah hujan selebat-lebatnya.Sangat berharap dalam kehidupan aku nanti sang pelangi akan menanti pabila hujan sudah berenti.Mungkinkah tahun ini akan tercapai apa yang diangankan atau hanya berlalu pergi seperti tahun-tahun sebelumnya.INSYAALLAH harap-harap termakbul~
Kalau ikutkan banyak je nak mengomel pagi tadi..alih2 tergendala..pastu dah blank..haha
ok la..see you next coretan..:)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila tinggalkan jejak anda disini..