24 Februari 2012

Anak Buah Kesayangku


Aku & Farish Adam a.k.a Mat De'

Ni anak buah saya sekali tengok muka sejibik muka arwah atuk dia (abah aku), kalau dulu dia ni tak banyak kerenah tapi bila makin besar ni..aduh..pening kepala!
Nama je anak lelaki tapi hati jiwang ni..sensitif..kuat merajuk..kalah kakak dia si kembar farihah & fatihah.

Si Kembar Farihah & Fatihah

Si kembar ni lagi banyak feel dia..tapi keletah diorang ni la buat saya rindu,bila ada pening kepala..hehe.Rambut mahal tu..kalau bawak si kembar ni jalan-jalan ramai yang suka pegang rambut diorang yang ala-ala Naz Ahmad (terjah).Yang tak boleh tahan asal saya cuti sabtu ahad pandai pulak deme ni telefon "achik..jom p alan2 (jalan2)".Memang tak bagi change nak berehat..huhu
Yang tak syoknya tak leh saya nak menjoreng bila bawak si kembar ni..orang ingat ni anak saya.."adeyh~ macam mana achik nak cari jodoh ni kakak"..kui9.


Majlis Tunang My Bestfriend..PEACE!!

Sebelum nak pergi majlis ni sepatutnya diorang ni kene tidur dulu..tapi disebabkan takut saya tinggal sanggup menahan mata semata-mata nak ikut..bijak..bijak..tak sampai 5minit masuk dalam kereta dah lena..nasib baik la adik saya ikut boleh handle diorang ni.

Comel kan.?

Bila dah penat n letih ayat diorang "achik jom balik"..haha ingatkan tak ingat rumah dah..;)












Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila tinggalkan jejak anda disini..