22 Oktober 2012

Lebih Banyak Mencari Daripada DiCari

HyE..
diam tak diam tinggal lagi 2 bulan lebih kita akan memasuki tahun 2013.Rasa-rasanya dapat capai tak apa yang korang nak capai.? Aku.? Alhamdulillah walaupun matlamat sebenar masih belum tercapai tapi aku besyukur dengan apa yang aku ada sekarang..isyaALLAH hari yang ditunggu akan tiba jua.
Actually,
Dari semalam hati sangat sensitif..memang la ada yang kata tak baik untuk kesihatan fizikal dan mental tapi kalau tak menganggu orang lain takpe kan..huhu
Tetiba rasa penat yang teramat sangat..pastu dengan selumber ya ya acc FB di tutup buat sementara waktu..Bosan!! asal aku update status..ada je yang membaca status aku tu dengan NADA yang salah pastu buat cerita yang bukan-bukan..hurmmm..entahla..dah kata FB laman sosial yang sekadar untuk bersuka ria tapi selalu diambil serius tak kira muda atau tua..sudahnya gitula..tamat riwayat cerita yang remeh temeh~
Okla..sebenarnya aku ni bukan la pemarah benor (loghat perak) pun..ikut timming jugak la.Tapi aku tak suka orang sambil lewa atau MERILEXKAN apa yang aku cakap/mintak/nak..nak pulak aku ni tak suka cakap banyak kali..sebab nanti aku pun jadi tension..so alert la kan bila aku cakap tu. Waima tak penting bagi kau pun penting bagi aku kot..huhu
hujung minggu ni HARI RAYA AIDILADHA..aku balik kampung ni dapat la merehatkan minda.Tapi sedih la jugak kan..Si Dia macam tak berapa nak ambik tahu pun pasal aku dan latar belakang aku a.k.a tak berminat! kalau tak berminat cakap awal-awal..aku tak sakit si Dia tak terluka.
Eh..tapi selama ni pun macam aku je yang lebih banyak mencari daripada dicarikan.?kan?
Hahahaha..kadang kala sedih..sebab insan-insan yang pernah mengecewakan dan mengkhianati kita dah pun bergembira dan berbahagia disamping insan tersayang.(ye ke.?)
Tapi aku.? masih mencari dan terus mencari.
IsyaALLAH..seseorang akan menghargai aku dan terima aku seadaanya..amin ^^

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila tinggalkan jejak anda disini..