25 Julai 2012

Dinner a.k.a Berbuka Puasa With OSH Member Committee

Hai,
Selamat pagi..(makan gaji buta lagi..hahaha)
Entry kali ni pasal makan..:)
24/07/2012 sesi makan+dinner=berbuka puasa dengan OSH Member Committee sebab masa Safety Campaign aku jadi MC.So..dapat jemputan.Dan restoran pilihan diorang
ITALIANNIES pasta,pizza n vivo kat EMPIRE GALLARY SUBANG.
Yang muslim cuma aku bertiga (aku,rina dan Shah)
jadi diorang semua tunggu sampai masuk waktu berbuka baru makan..best kan diorang?
Makanannya semua boleh tahan mahalnya..tapi banyak yang tak kene dengan tekak.
Pizzanya pulak bapak besar gila (besar pun tak gila macam tu..ekeke)
tapi aku tak sempat nak snap pic sebab jauh sangat dari tempat aku duduk.
Ni je serba sedikit yang aku dapat kongsi dengan uolls..layannnnnn~
(tapi maaf la ye picture semuanya agak blur..huhu)


Depan restauran
Aku & Rina
 





Masa makan ni aku rasa meja kitorang je yang sangat bising dan kelam kabut.Ada yang buat lawak..dan sebelum semuanya buat keputusan nak balik siap main teka teki lagi..haha
Settle je game..terus semua cabut nak cepat-cepat balik tapi aku,rina dengan Exec aku sempat lagi jalan-jalan cuci mata..dah puas baru balik..haha
Hari ni memang sangat enjoy dan hilang sikit stress bekerja.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila tinggalkan jejak anda disini..