16 April 2012

Kenapa tetibe rasa jauh hati.?


Hurmmm..tak tahu sebenarnya nak update apa..tapi hati ni tetiba rasa sayu dan jauh hati bila terpandangkan sesuatu benda tadi..terus rasa nak nangis,cemburu,sedih..macm2 la..kenapa??
aku pun tak tahu kenapa.Haiihh~ aku jer yang over kot!

Dikamar ku menyepi
Hanya lilin menerangi
Beginikah seksanya
Hidup dalam penantian
Ditabir tirai malam
Ada insan kesepian, keseorangan...

Dan setiap detik yang ku lalui
Seluruh malam ku membisu
Tetap setia menantimu
Bayanganmu entah di mana

Mengapa harus kita ditemukan
Di saat jiwaku keresahan
Apakah aku satu persinggahan
Mengubat rindu...


Hehehe..dengan lagu ni aku luahkan semuanya..susahkan.? aku bukan desprate tapi situasi aku yang membuatkan aku perlukan pelindung dan penjaga untuk menjaga aku.Salah ke bila aku tanamkan niat mcm tu dalam hati aku.? Dan kalau boleh tak nak la buang masa lagi..tapi ye la..berapa lama pun kita cuba mengenali & memahami seseorang,kalau dah memng ditakdirkan dia bukan untuk kita tetap kita takkan kenal & faham akan dirinya.Sometimes aku penat dan letih nak melayan kerenah yang entah apa-apa entah.Apa yang di nakkan pun aku tak tahu.Atau hati aku yang memng beku dan dingin? Atau ciri-ciri yang diinginkan takde pada diri aku.sekarang ni (Sambil menaip) hati aku tengah gunda gulana..sayu je siot..(tahan nangis).Macm mana aku nak cakap ye.? Nak bg korang rasa apa yang aku rasa? Atau aku kene tengok balik blog aku yang lepas-lepas "TUHAN SEGAJA TEMUKAN KITA DENGAN ORANG SALAH". Kalau malas nak mencari cinta ikut je kata orang tua..tapi orang tua aku pun dah takde..mcm mana? haa' jawapla!..hukhuk
Asal la kisah aku ni tak mcm cite2 yang dalam novel tu eak? berlanggar bahu tup2 hidup bahagia.Tu novel la sayang..hanya dunia fantasi penulis..walaupun ada yang di ambil dari kisah sebenar.
Bukan apa..bila aku dan cuba buka salah satu pintu hati aku ni tapi dibiarkan terbuka tanpa diketuk takut nanti aku akan tutup kembali dan kunci..kunci plak campak jauh2..tak suka bila perasaan ni dibelenggu dengan persoalan yang tiada jawapan.TENSION dan tertekan~
Asyik benda yang sama je..berapa lama nak macam ni.?? hurmmm...serah pada yang SATU..amin~


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila tinggalkan jejak anda disini..