05 April 2012

Colour Mania

Haishhh..bunyinya tu macam senang tapi sebenarnya susah gak nak SUAI dan PADAN..nak pulak travel jauh..so kene cari yang simple tapi menarik.No.idea la untuk tahun nie..blank dan blurr~
Masih tak dapat nak pickup dalam pale nie ape yang ada kat sana..huhu.
tup..tap..tup..tap..taw-taw dah bulan 5..tapi nie tak standby ape2 pun lagi..aiyak..!
Idea..idea..idea..datang la engkau..hahaha..aku cuma terpikir nak pakai macam dalam cerita "ANA LULU" tu je..jadi "GADIS MARIKH"..tapi banyak tu nak kene bawa bagai..berat bagasi aku..belum nak bawa stock makanan lagi..haaa` makanan pun satu hal kat sana..so selama 4 hari 3 malam takkan nak bedal maggie je..hurmmm...masak!
Harap-harap nanti semuanya dipermudahkan..makanan pun aku bawak mana yang penting je..nasib la aku nie memang biasa "BERLAPAR"..kadang-kadang sampai lupa nak makan..haha..baguskan.?..makan pun asyik tak habis..so siapa yang kuar makan ngan aku kenelah tolong habiskan..hehe..syarat nak kawan ngan aku taw..hehe.EH..ye ke.?..memain je..tengok masa dan makanan la.. :)
Patah balik pada tajuk diatas..ikutkan hati nak jugak pakai dress panjang..tapi kene cari yang bersesuaian ngan badan aku yang rendah dan montel ni..MASALAH lagi.!!..haha.
So..aku tunggu adik aku balik sini minta tolong dia jadi "PENASIHAT" baju apa yang aku nak pakai nanti..ada gak dua tiga pilihan :

Comel Kan?

Gojes!!


Mana Satu.?????????? Jadi keputusannya?..tungguuuuuuu~ 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila tinggalkan jejak anda disini..