26 Mac 2012

Kosong - Najwa Latiff

Kau melihat diriku,
Seperti sesuatu,
Yang mencabar dirimu,
Akal dan mindamu,
Kau mendustaiku,
Kau bilang mereka tak tahu,
Siapa diriku,
Sedangkan kau juga begitu,
Segala kata cacian,
Yang telah engkau berikan,
Membuatku rasa,
Kosong…kosong..
Setiap detik diperhatikan,
Kau cari cara putar belitkan,
Kau jadikan diriku,
Kosong…kosong..
Kini aku bangkit,
Membuktikan yang ku tak sakit,
Dengan segala perit yang kau berikan,
Kini aku pantas berjalan,
Bergerak ke hadapan,
Dan akan ku buktikan,
Siapa diriku yang sebenar,
Kosong…kosong..  
Segala kata cacian,
Yang telah engkau berikan,
Membuatku rasa,
Kosong .. kosong..
Setiap detik diperhatikan,
Kau cari cara putar belitkan,
Kau jadikan diriku,
Kosong…kosong..
Segala kata cacian,
Yang telah engkau berikan,
Membuatku rasa,
Kosong…kosong..

Suka dengar lagu ni..macam ada kene mengena ngan aku pun ye..hurm..tapi sampai sekarang aku dah tak dengar berita dia..kalau boleh memang tak nak tahu pun.Bukan berdendam tapi nak tunjukkan kat dia yang aku memang boleh jaga diri aku dan gembira tanpanya.."Setiap kata cacian yang pernah engkau berikan" sentiasa tersemat di dalam lubuk hati..lagi satu sebb aku dah tak nak pandang ke belakang..sekali orang tak nak seribu kali aku tak hingin..~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila tinggalkan jejak anda disini..