04 Februari 2014

O.M.G!! Today Is My Birthday

Kuang..kuang..kuang..
1st.. bersyukur sangat kerana masih di berikan kesihatan untuk terus menghirup udara segar di atas muka bumi ALLAH ini. Diam tak diam dah nak masuk 3 siri umur aku..hehehe
oppssss!! tu tahun depan hokeyh! :)
Mudah-mudahan semuanya berjalan lancar untuk 2014.
Tak terlalu mengharapkan keajaiban just follow the flow and buat yang terbaik untuk diri sendiri.
bak kata tagline aku "Tambahkan ilmu didada mantapkan iman agar islam terpelihara"
Walaupun ada yang wish kat aku tapi hati aku still kosong. Why? aku pun tak tahu..ucapan dari siapakah yang aku tunggu sebenarnya?? my boss?? adik-beradik?? kenkawan?? teman Istimewa?? (yang ni memang tak ada lah) jeng..jeng..jeng..aku pun tak ada jawapan..#sengal
tak kisah la..
ape pun sekarang aku lebih gembira :)
segala-galanya kuserahkan kepada ALLAH s.w.t
"Your LOVE is greater than my disappointments and your plan for my life are better than my dream"


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila tinggalkan jejak anda disini..