10 Disember 2012

LKK Year-End Party

Hye!!! lamanya tak update blog..nak kata malas memang ye pun, nak kata ingin menyendiri pun ada.
Aku pun tak tahu nak huraikan macam mana..cuma aku boleh cakap semakin hari hati aku semakin kecil dan kecil dengan sikap endah tak endahnya.Tak kirala apa sekalipun maksud disebalik perhubungan yang terjalin.Tapi dalam minda aku ni asyik mengutarakan perkara yang sama.."aku je ke yang terhegeh-hegeh nak berkawan ni.?" Sampai penat otak ni memikirkan jawapannya tapi tak jumpa.Last-last aku hanya mampu mendiamkan diri dan lalui kembali kehidupan seperti sediakala.
Sebenarnya aku tak kisah pun seandainya TUHAN hanya memberikan kami jodoh sebagai KAWAN..aku redha..tapi kenapa aku hanya nampak ianya dari sebelah pihak.? terlalu mahalkan erti persahabatan bagi dirinya.?mungkin..
Jadi..aku lalui hari aku..kamu lalui hari kamu..
seandainya persahabatan ini amat bermakna bagi diri kamu..
tangan ini sentiasa menerima dan menyambut akan kehadiran kamu~
 
Jadi malas nak pening-pening macam lagu ezlyn tu " pening ku fahami dirimu" bek aku besiap untuk LKK Year-End party 2012 malam ni..
 
CLIK!CLIK!CLIK!CLIK! :-)

LKK "One Team,One Dream"
 
tiup jangan tak tiup..haha

Dada + punggung = Macam ni la jadinya =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila tinggalkan jejak anda disini..