07 Ogos 2012

Entah Apa-apa

Hye..Assalamualaikum (baiknya..hehe)
Hari ni dah masuk hari ke -18 kita semua berpuasa. Sekejab je kan.? Actually aku pun tak tahu nak update apa..tengok tajuk la kan..hahaha.

Entahla..(macam mengeluh je..)
susah aku nak tafsir dah huraikan apa sebenarnya yang berlaku..
Bila aku dah selesa dengan keadaan yang ada..tetiba "diingatkan" oleh seseorang.
"awak jangan pikir lain plak ye",
sedih dan terusik hati..selama ni aku tak mintak balasan pun dengn apa yang aku beri..insyaALLAH semunya ikhlas dari hati aku..kalau dah tahu takut dilambung ombak..jangan berumah di tepi pantai..kalau takut orang lain menaruh harapan..jangan la sesekali memberi harapan!

Susahnya nak "luahkan" apa yang ada dalam hati..
baru nak tersenyum tapi tetiba senyuman tu di rampas tanpa belas kasihan.
Mula la pikir yang negetif2 je..argghhh!
So..sekarang ni senang dan paling mudah aku berfikir..
"jangan serius kalau tiada keseriusan"..hehe..boleh macam ni.? ofcoze boleh je~


Kesimpulannya : tiada kebetulan melainkan semuanya telah dirancang oleh-Nya.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila tinggalkan jejak anda disini..