17 Mei 2012

4Hari 3malam Percutian ke Vietnam

Hehe..bunyi pun macam best..esok trip ke vietnam pulak..Ho Chi Minh City.
First time kot nak terbang ke oversea..hakhak memang dah over ni..excited kau nyah! Kene kumpul kat office sebelum 11.30am tapi aku kene keluar awal sebab nak pergi SUK ambil borang rumah kos rendah PKNS.
Try apply..kalu ada rezeki untuk aku..insyaALLAH.

Macam mana keadaan kat sana nanti kan.? kalau tengok jadual macam takde masa je nak bershopping sakan kat sana..duit bukan main dah tukar..haha.Nak borong selagi boleh muat beg..NAFSU boleh tahan..huhu.Ala..beli pun bukan tuk aku sorang..ramai yang berkirim air liur..so aku belikan je la apa yang patut nanti..janji aku ingat kat diorang.Dan aku harap perjalanan aku kesana nanti berjalan lancar tanpa ada apa-apa halangan..amin

Yang tak bestnya..ada plak orang tiru dress-up aku kat sana nanti..arrgghhh..tension!..suka sangat meniru..pelik! malas la nak komen lebih-lebih..menyakitkan hati je..
So tunggu aku balik vietnam nanti untuk up date yang seterusnya..daaaa~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila tinggalkan jejak anda disini..