10 Julai 2014

Trip To Langkawi 3D2N - Part 1


Dataran Lang Langkawi

Assalamualaikum..

Maaf kerana lambat update tentang trip ke langkawi..
Balik je dari langkawi terus sibuk dengan tugasan..then puasa..mode silent je..hehe
Semasa kat sana tak banyak sangat aktiviti yang aku and adik aku buat..sebab macam terkejar-kejar nak menyelesaikan misi.
Dan yang kelakar a.k.a membazir semasa kat sana ialah minyak kereta..huhu
Aku sewa kereta kancil je..bila try test drive dah macam kereta nak pergi bendang..hurmm..patut pun murah. Nak budget sangat katanya kan? Kan?.:)
Masa nak isi minyak tu aku boleh bagi duit kat adik aku suruh isi rm40 (padahal dalam tank ada dalam rm10) dah macam nak isi viva pulak padahal naik kancil je..sudahnya melimpah keluar..membazir kan? Actually isi rm20 pun dah okay..masa return balik kereta tu minyak luak sikit je..huhu
Dah la condition aircond tak bagus..asal pasang je time pressure naik...tapi hari last tu aku gamble je on..panas sesangat taw!
Okay aku tak nak membebel panjang.. jom layan gambar2 dibawah


Ready to Fly~

Lambat lagi nak fly nya..huhu

Selfie sementara menunggu flight

Dan landing..tunggu~

Awan Biru

DAY 1 - MONDAY (23 JUNE 2014)
9.00am KTM Pelabuhan Klang >> KL Sentral >> KLIA2 Airport
01.55pm - 02.00pm Depart From KLIA 2 Airport >> Langkawi Airport
2.55pm - 03.00pm Arrive at Langkawi Airport + Ambil Kereta Sewa
03.45pm - 4.00pm Check In : Amzar Motel
(Lot 1659, Jalan Pantai Cenang) 012-4706500
04.00pm - 06.30pm Dataran Lang / Tempat2 Menarik
07.00pm - 10.00pm Idaman Suri + Dinner + Free And Easy

Check In : Amzar Motel

Bersambung ^-^




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila tinggalkan jejak anda disini..