30 Mac 2014

Aku Yang Tersakiti-Judika

Pernahkah kau merasa
Jarak antara kita
Kini semakin terasa
Setelah kau kenal dia
Aku tiada percaya
Teganya kau putuskan
Indahnya cinta kita
Yang tak ingin ku akhiri
Kau pergi tinggalkanku
Tak pernahkah kau sadari
Akulah yang kau sakiti
Engkau pergi dengan janjimu yang telah kau ingkari
Oh Tuhan tolonglah aku
Hapuskan rasa cintaku
Akupun ingin bahagia
Walau tak bersama dia
Memang tak ‘kan mudah
Bagiku ‘tuk lupakan segalanya
Aku pergi untuk dia
Tak pernahkah kau sadari
Akulah yang kau sakiti
Engkau pergi dengan janjimu yang telah kau ingkari
Oh Tuhan tolonglah aku
Hapuskan rasa cintaku
Akupun ingin bahagia
Walau tak bersama dia
Dia..
Sejak kebelakangan ni rasa lain sangat...selalu terpikirkan benda yang bukan-bukan.
sebab apa? aku pun tak tahu jawapannya.
Kalau ikutkan aku kenal dan berkawan dengan ramai orang.Dan semuanya punya sejarah hidup yang berlainan.Tapi yang membuatkan hati aku terusik..mereka semua kini sudah berbahagia bersama insan tersayang dan permata hati mereka yang comel-comel belaka.
Dah semestinya aku cemburu..in sha allah aku juga akan merasa seperti mereka.
Dikasihi dan disayangi...bukankah aku juga layak untuk mendapat kebahagian..sedangkan mereka yang melukakan hati ini..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila tinggalkan jejak anda disini..