01 Jun 2012

Broga Hill Berjaya Di Tawan

Hai,
Akhirnya Broga Hill berjaya aku tawan walaupun memula aku hampir pitam dan mengalah.Sebenarnya sampai awal dalam pukul 5.30pg tapi betul-betul nak mulakan dakian hujan turun..so semua buat keputusan untuk patah balik je.Dalam perjalanan patah balik tu ada yang cadangkan nak pergi yang kat kepong tu (aku lupa la apa namanya)..tapi dapat bantahan dari "big boss" jauh katanya.Masa tengah bincang-bincang tu hujan dah berhenti..semua sepakat untuk patah balik ke Broga Hill balik...pening!.Aku follow je dan lagi suka.Park je kereta terus mulakan pendakian,laju je diorang-diorang ni..aku baru suku dah pancit! Salah satu sebabnya tak panaskan badan sebelum nak naik dan aku tak cukup tidur malam tu.Banyak kali jugak aku berenti sebab nak pitam..bila dah rehat,minum air baru teruskan perjalanan.Member aku yang lain dah sampai kat atas.Tinggal aku dan 3 lagi yang lain belum sampai.Diorang ni pun tak larat jugak,bila aku suruh naik dulu tak nak sebab gelap so..tak pe diorang tunggu aku okeyh baru gerak sama-sama,
Dah akhirnya sampai jugak aku kat atas tu..jom layan dulu~


Aku ngn adik aku

Sempot!

Ala-ala model la kononnya

Team LKK

Tengah LAyan feeling~*nak pitam

Kabus tebal

Menuruni bukit

Yeahhh!

Best kan.? nyaman sangat masa kat atas tu..sebelum turun sempat makan coklat bar untuk beri tenaga.lama jugak kat atas tu..tunggu punya tunggu tak nampak pun mataharinya sebab kabus tebal sangat.Pape pun enjoy! Sapa yang belum pergi boleh try..jangan lupa bawa towel,torchlight dan selipar (kalau masa tu musim hujan la).Pastikan sebelum naik panaskan badan dahulu okeyh..chaiyok!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila tinggalkan jejak anda disini..