10 Disember 2010

Kehilangan


Mungkinkah aku akan kehilangan dirinya..
adakah yang berlaku semua ini disebabkan oleh diriku sendiri.??
aku begitu ikhlas menyayanginya..
begitu tulus mengasihinya..
Apa yang mampu aku lakukan.??
hanya berdoa dah berserah kepada yang MAHA ESA..
Biarlah hati ini ikhlas dan redha melepaskan dirinya..
Seandainya dia memng ditakdirkan bukan untukku,
Namun aku memohon pertolongan dari-Nya perkuatkan jodoh antara aku dengan dirinya seandainya dia memng ditakdirkan untukku.
Dah nak masuk 2 minggu aku wat solat isthikarah..mintak petunjuk dari-Nya..
Apa yang ada dalam hatiku hanya TUHAN yang tahu..
Tidak layak kah untuk aku gembira dan bahagia bersama insan2 yang ku sayangi dan kasihi.
Mengapa semua nie tak ditakdirkan dan ditentukan untuk ku miliki selamanya.???


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila tinggalkan jejak anda disini..